بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رویانیان: دایی خدشه‌ای ‌نمی‌تواند به پرسپولیس وارد کند‌!

محمد رویانیان صبح امروز در جمع شماری از مسئولان ورزشی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اختلافات به وجود آمده بین پرسپولیس و دایی اظهار داشت: دایی یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و به عنوان نماینده فوتبال ایران در جهان شناخته می‌شود.
وی بیان کرد: ایرادی ندارد ایشان با ما مخالفت کند چرا که مخالفت با یک فرد موجب رشد آدم می‌شود، با دایی اختلاف نظر دارم اما شک ندارم ایشان سرمایه ملی ماست و هیچکس نمی‌تواند منکر دایی شود.مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: او با ما مخالف است اما من با او مخالف نیستم ولی خدشه‌ای هم نمی‌تواند به پرسپولیس وارد کند.
رویانیان در ارتباط با اصرار مسئولان راه آهن برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه اکباتان گفت: به احترام مردم بوشهر این خبر جدید را اعلام می‌کنم که از بازی مقابل راه آهن در اکباتان استقبال کرده و خوشحالیم.
وی گفت: اکباتان مال پرسپولیس است و طرفداران آنجا هم پرسپولیسی هستند و ورزشگاه هم با وجود هواداران پرسپولیس برای حریف جوی سنگین خواهد بود.
مدیرعامل پرسپولیس گفت: بنابراین خوشحالیم که بازی مقابل راه آهن در ورزشگاه اکباتان باشد و از این بابت مشکلی نداریم.



نظرات شما عزیزان:

سميه روزبهاني
ساعت17:51---12 اسفند 1391
زنده بودن را به بيداري بگذرانيم که سالها به اجبار خواهيم خفت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 12 / 1391برچسب:سردار رویانیان,علی دایی,پیشکسوتان فوتبال ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com